Bloggbyte~~

Jag tänker inte börja det här blogginlägget med "alltså", för jag använder det ordet alldeles för mycket.

I alla fall! Jag tänker vara jobbig och byta tillbaka till min gamla blogg. Den här bloggen känns mer som ett plagiat av en tidigare bloggdesign och jag vill inte vara ett plagiat. Dessutom gillar jag Gakkun och folk tycks ändå ha problem med att stava till Strycnine, vilket jag inte kan förstå. Det är lika enkelt som Gakkun ju. Fast det kanske är för att jag känner en Strycnine. Eller... jag är en Strycnine... jag har en Strycnine... whatever.

Från och med nu hittar ni mig återigen på Gakkun. Ni kan få en stor fet bildlänk också.

Klicka nu på Gackts skrev och var duktiga små bloggläsare.


Kommentarer
Postat av: Dessisen

Hahahahahaha.

Jag har inget problem med Strycnine. Fast det kan ju bero på att jag känner en Strycnine. Eh...

Jag gillar bilden. vara påväg att klicka på skrev men klappa det med musen istället Höhöh...

2010-06-12 @ 15:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0