Eheh.

Jag har inget att skriva, därav min frånvaro, men jag kan väl knåpa ihop något innan jag ska gå och börja måla tak.

Igår var det skolavslutning. Jag tillhör inte grundskolan längre, jag är gymnasieelev! Robin säger att jag är arbetslös, men det är jag inte heller. Jag ska sommarjobba inom kommunen i två veckor (26-27) och tjänar inte speciellt bra, nej, men de som jobbar inom vården (jag alltså) tjänar drygt en timlön mer än de som inte gör det... OM DAGEN. Score~~
I alla fall så fick jag stipendium. Entreprenörskap. Öh, ja.

"För att du har visat prov på stor kreativitet och problemlösningsförmåga och att du tror på det du gör, går din egen väg och fullföljer projekt."

Min bildlärare var en av de som tyckte att jag skulle få det, haha. Konstigt.

Hm, ptja. Jag gick ut med en poäng på 285, som var en bit från de som hade högst betyg (I guess), men ändå 20 poäng högre än Jessica. Score.

Jag har sovit som en kratta sen jag flyttade ner. Vaknar antingen när någon kliver upp eller när solen nått mitt fönster. Har legat under 7 timmar under sex nätter nu, och jag behöver mer än så. Jag blir trött innan jag klivit upp och är trött ett par timmar innan jag piggnar till, är pigg fram till... klockan sju kanske, och sen är jag trött tills jag går och lägger mig (dvs tio). Snark.

Kommentarer
Postat av: Liza

Grattis till ditt stipendium! :D

2010-06-12 @ 13:30:58
URL: http://liiitza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0