Inte alls.

Ingen bra dag idag. Alls.

Vaknade med huvudvärk och den har hållit i sig hela dagen. Varken alvedon, vila eller att ignorera fanskapet har fungerat. Börjar bli ganska frustrerad.

Jag och pappa var och urättade ärenden. Efter det andra ärendet påpekade jag att jag behövde gå på toa. Icket. Först fixa sprit och sen plankor och det tog flera minuter för varje planka och han skulle ha 14. Sen skulle vi hem, YES, toa! Neej, inte det heller. Då ska vi först städa i garaget lite, sen lägga in plankor och jaa, men klart att du ska GÅ OCH HÄMTA POSTEN SEN! JA, OCH STÄLL UPP SKORNA FINT I SKOSTÄLLET NÄR DU KOMMER IN JAA BRAAA. SEN KANSKE DU FÅR GÅ PÅ TOA, MM.

Tror att huvudvärken gör mig lite lättirriterad, hehe. Pappa ställde dock in allt arbete på övervåningen. Tror att det kan bero på mig. Först tänkte han ge mig en timme att vila, men sen när jag vaknade tre timmar senare så hade han avstyrt alla planer.

Kommentarer
Postat av: Dessisen

Jävla huvudvärk F5

2010-06-05 @ 10:02:13
Postat av: Nadja

sv: Man tackar för din kickass kommentar! ;D xD



Och den där låten var så bra att nu är den nedladdad och ska snart in på mobilen (a)

2010-06-06 @ 21:56:43
URL: http://nadjaflickan.blogg.se/
Postat av: Nadja

svar: Hahaha, känn dig duktig! ;D

2010-06-07 @ 22:24:51
URL: http://nadjaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0