MEN FÖRLÅT DÅ

Jag har inte varit speciellt aktiv de senaste dagarna... HÖHÖ. Det är för att det inte har hänt något.

Hela helgen har jag i princip legat däckad med huvudvärk, eller så har jag hjälpt till med renoveringen på övervåningen. Jag har flyttat ner till det fd lekrummet (mer datorrum nu, men aja) vilket betyder att jag vaknar fem varje morgon i och med att pappa stiger upp vid den tiden. Eller okej, han åker till jobbet klockan fem. Han stiger upp tjugofem minuter i fem.

Jaja. Sen igår kom Camilla hit så det slutade med att jag var och såg film hos henne (i hennes maffiga soffa som inte gick in genom dörren så att vi var tvungna att langa in den genom fönstret). Mitt i första filmen (vi såg två) såg Camilla en brandman springa förbi, så vi gick ut och upptäckte att det var en lada eller någon liknande som börjat brinna. Så stod vi och tittade på det där i evigheters evigheter. Jag, Camilla och hennes kompis (som nästan bor granne med henne) stod och hoppades på att det skulle rasa ihop. Det blev ingen sådan action, tyvärr.

Hmm, jaa. Och idag har jag varit i stora staden (som kanske inte är så stor) och... handlat mat... spännande nog. Fast jag köpte en tröja också :3 Ikväll är det bal, spännande... Isabelle i klänning och med lockigt hår? JAADU.


Kommentarer
Postat av: Dessisen

Ni skulle ha tagit kort.



Fast jag vill se dig ikväll. Eller alltså, ta kort. Mm.

2010-06-08 @ 14:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0