Wtf

Min bror berättade nyss att han kastade en toffel på mig inatt. Det är alltså därför det ligger en toffel på mitt golv! Tydligen snarkade jag, haha, så han blev less och kastade den på mig. Då blev jag tyst.

Nu när jag ändå är här. Fick veta att jag höjt mig i geografi och religion, vilket betyder att jag har MVG i alla SO-ämnen! SCORE! Trodde aldrig att jag skulle få MVG i geografi. Fick VG+ på två uppgifter och det gav mig ett MVG. I religion fick jag två VG+ och då sa han "nää, men du får VG". Det var innan jag påpekade att jag fått MVG på ett prov vi haft nyligen. Då skrev han dit ett M(VG). Puss.

Kommentarer
Postat av: puxxi

16 Juli London

18 Juli Paris

20 Juli Barcelona

22 Juli München

24 Juli Bochum



AH MAI GAAAWD!!! GACKT IN EUROPEEEE!!! <33333



jag dör!!!!



Men faaaaan att man inte kan gå då!!!

2010-06-01 @ 22:24:28
URL: http://strawberryfuzz.blogg.se/
Postat av: Liza

LOOOL din bror xD

2010-06-12 @ 13:35:10
URL: http://liiitza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0