Att blogga

Förlåt, men jag har en crush på den här bilden. Dessutom matchar den ju, om ni fattar.



Jag försökte komma på något att blogga om, men det står alldeles stilla. Kanske för att enda gången jag lämnat huset idag var för att handla med Robin. Av någon anledning måste jag alltid följa med när han ska handla något (antingen till sig själv eller till mina föräldrar), men det är okej. Det känns som om vi inte på långa vägar bråkar lika mycket som vi gjorde när vi var yngre. Jag gillar det. Han brukar bjuda mig på godis och jag brukar bjuda honom när jag väl köper något (vilket inte sker lika ofta som förut).

Ptjaaa. Imorgon är det skola. Enligt min nedräkning på en av mina äldre bloggar så är det 17 dagar kvar till skolavslutningen. Vet ni hur lite det är? När jag skapade nedräkningen var det något med 200, om jag inte minns fel! Och av de dagarna så är det bara fem-sex dagar som är riktiga skoldagar. Eller ja, efter den 1 juni spelar ju inget roll längre.

Det borde se ut något i stil med det här:

V 21:
Mån: Tyska hörförståelse [NP]
Tis: Ev fortsättning tyska hörförståelse [NP]
Ons: Inlämning SO (väder och vind-grejs)
Tor: Skogsdag
Fre: Sista idrottslektionen på Vännäsby skola (samt sista musiklektionen!)

V 22:
Mån: -
Tis: Betygen sätts!
Ons: -
Tor: Kulturdag i Umeå
Fre: E-val

V 23:
Mån: E-val
Tis: E-val + "bal" på kvällen
Ons: Städdag och klassföreståndaredag
Tor: Avslutning!

Innan betygen sätts ska vi alltså ha hunnit med ett matteprov, färdigställt en teknikuppgift, tyska hörförståelse och lämnat in geografiuppgiften om väder och vind. Hoppas att det inte blir något mer än så...

Kommentarer
Postat av: Dessisen

Vi har mestadels vanliga lektioner, tihi.

2010-05-24 @ 15:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0