Citat

"Medan man skriver umgås man med det skrivna; i det ögonblick man slutar är kontakten bruten och det som förut varit levande för en är bara svärta på ett papper. På samma sätt som en bok är en vän medan man läser den men hopslagen knappt mer än ett stöd under ett vingligt bord."
- Passionsspelet, Jonas Gardell

Det är därför jag i princip bara kan skriva på nätterna. Då är det ingen som stör, förstör. Fokuset ligger på bokstäver som bildar ord som bildar meningar. Nu känns det så där jobbigt igen; att umgås med folk. Man måste sätta upp en fasad och ja, klart att man trivs jättebra (även om man hellre befunnit sig långt långt borta från närmsta civilisation), ja, klart att allt är jättebra (fast man egentligen bara vill gråta), ja, klart att det är roligt (fast man sedan länge är less på alla såkallade 'skämt').

Känslan av att vilja skrika (fast man skriker inte, för rädslan av att bli ensam är för stor).

Kommentarer
Postat av: puxxi

SV: Ah tack så mycket, detsamma x) Asså vaaah? jag har fått typ MVG på ett prov och G på ett och resten VG, så fick jag göra ett kompletteringsprov på det jag fick G för att kunna få MVG i slutbetyg, så nu har jag MVG eftersom jag fick det på kompletteringsprovet O.o Meh du är ju lungt värt ett MVG!

Jag tror min mattelärare är trött på mig eftersom jag jagar henne så mkt så hon var tvungen att ge mig MVG xDDD

Waaah jag dör så fin header <3<3

2010-05-26 @ 22:50:27
URL: http://strawberryfuzz.blogg.se/
Postat av: Dessisen

Beror på vad man skriver ju.

2010-05-27 @ 16:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0