Ho ho ho.

"Nöten är en frukt, bananen är en ört, äpplet är en skenfrukt/falsk frukt, och melonen är ett bär"

Mitt liv är en lögn.

Idag var vi i stora staden och shoppade loss. Eller ja, Camilla gjorde. Hon köpte saker för totalt 16 000. En soffa för 14 000 (inte kontant alltså, hon ska inte betala förrän om sex månader) och kuddar och matta och en spegel och och och. Spegeln var otroligt snygg (spegeln går under namnet Joe och finns att köpa på jysk - smygreklam~~). Mamma köpte en likadan. Jag hade inte haft något emot att ha en sådan i mitt rum heller. Inte nu kanske, eftersom jag inte har någon vägg... men sen! Jag ville ha en klocka också, men jag fick inte ens röra i den (haha). Så jag köpte färgglada piller istället. Dragéer med hallonsmak, fruktsmak och mint. Fruktsmakerna var dock inte speciellt goda, men jag har för mig att mint är riktigt goda. Aja, fyra för tio... inte ens värt att klaga.

Jag har börjat fundera på hur jag ska möblera mitt rum när det är färdigt. Var ska sängen stå? Skrivbordet? Hyllan? Vad ska jag fylla upp resten med?!

Kommentarer
Postat av: puxxi

jaaa, man känner sig ju dålig då om de inte sätter betyg på vad man kan på riktigt! ;__; Men vår NOlärare har alltid varit lite knasig, en i min klass som gjorde ommprov sa att hon skulle hämta periodiskt system fast hon egentligen sprang till oss i klassrummet och bad en annan göra provet xD han är lite borta, haha :P

2010-05-29 @ 22:06:58
URL: http://strawberryfuzz.blogg.se/
Postat av: Nadja

Svar: Han verkar helt underbar!

Jaaaa! :'D Hur underbart känns inte det på en skala?!

2010-05-30 @ 12:37:47
URL: http://nadjaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0