Städa

 

När jag städade min garderob delade jag upp mina t-shirtar i två högar; en med t-shirtar som jag använder, och en med den som jag inte använder. Den till vänster är de t-shirtar jag inte använder, medan den till höger är de jag använder. Jag tyckte att det var lite lustigt. Så mycket färg i den vänstra och så... lite i den högra xD

 

Jag dumpade lite kläder också. Två munkjackor, en fleecetröja och två nattlinnen. Jag vågar inte dumpa de t-shirtar jag inte använder, eftersom mamma då kommer att upptäcka att flera av dem fortfarande har kvar prislappen... Jag hade tänkt att dumpa min älskade pyjamasskjorta med isbjörnar på. Jag ångrade mig.

 

 

Min älskade <3 Tillhörande pyjamasbyxor är lika kickass. Eller ja, lite mer kickass faktiskt - de passar ju nästan. Pyjamasskjortan är för kort, för bred och ärmarna är också alldeles för korta.

 

Och i fall ni undrar - nej, jag tog inte på den enbart för att ta kortet ovan. Jag hade redan på mig den, eftersom jag försökte övertala mamma om att jag kunde använda den som bolero på balen. Förstår inte varför hon sa nej...

 

Färgen är lite mer åt det här hållet egentligen.

(bild från 2008)


 

Nu ska jag ta och göra klart uppgift 1 på SO:n och sedan ska jag dammtorka (snarare borsta bort dammet...) skrivbordet. Sen är jag nog klar med alla tråkigheter för idag.


Kommentarer
Postat av: Dessisen

Isbjoornar I liek

2010-05-24 @ 15:18:41
Postat av: Lisa

sött ^^

2010-05-25 @ 10:10:08
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0