Sweet.

Jag har chans att höja mig i två ämnen. Religion och syslöjd. Kristina sade att det lutade åt att jag skulle höja mig, men hon skulle titta på mina utvärderningar och sedan... bestämma sig. Henrik har inte bestämt sig ifall det räcker att jag fick MVG på religionsprovet och VG+ på eget arbete (inom religion) för att jag ska få MVG.

Lärare och deras beslutsångest. Om min väder och vinduppgift är otroligt kickass kanske jag höjer mig i geografi, men det är tveksamt! Aja.

Jag har VG i musik. Det är ganska chill. Läraren sade att jag inte kunde spela på MVG-nivå. Konstigt, jag som hela tiden har trott att jag är ett musikaliskt geni. Visserligen är jag tondöv och senil, men det är smärre detaljer...

This is the time to melt the ice
Off our lips and off our hearts
Thunder and lightning, holding hands
Let’s overcome the past


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0